Gør dig ordentlige overvejelser om din webshop
Hvis man er sælger og gerne som minimum vil være med, hvor tingene sker nu om dage for både ældre og yngre, så skal man have sig en webshop.
Det er hyggeligt nok at gå ned i en fysisk butik, men det er formentlig ikke den, som du skal satse på at have den største omsætning i.
Det er bedre at anskaffe sig et større lager og så have dette som hovedsæde sammen med ens kontor i større eller mindre omfang, hvor man sender ens varer ud.
Man har styr på ens forretningsidé, man har ordnet marketing, der er et brand, og man ved, hvad det er, som man vil sælge.
Men kunderne møder jo ikke dig og de andre ansatte på kontoret: Det gør de på nettet som det første og dernæst eller allerede som det første siden med din webshop.
Så den skal stå skarpt, og du skal have en klarlagt strategi med den.
Planlæg stort set ALT med den webshop forud
Det er egentlig ikke det sværeste i verden at lave en god webshop, men alle gode byggegrunde til et hus starter jo med det bedste fundament, så hvis det fundament ikke er ordentligt, så kan huset styrte sammen.
Så du skal have helt styr på, hvad du vil sælge, hvad priserne skal være; skal der være rabat, er der underkategorier og alt det andet?
Du bør også overveje sådan nogle ting som designs, selvom du heldigvis kan få hjælp til meget af den slags.
Dette kan du få hos https://dandomain.dk/webshop/overblik
Men du skal jo også overveje sådan noget som produktbilleder og forventningerne til opsætningen, så det bliver nemmest for kunden som muligt at navigere i.
Når du kan møde forberedt ind med den slags til dem, der skal hjælpe dig med en webshop, så kan det gå hurtigere med at komme over stepperne at få den webshop på plads.