Du kan optimere dig som glarmester med denne metode!
Hvordan kan du gøre det bedre som glarmester?
Måske er dit mål at blive lige så god som http://bpglas.dk/ , men hvad skal du så gøre for at blive lige så god?
Du har måske overvejet mange ting som:
– Beliggenhed af firma.
– Have en hjemmeside.
– Ansætte de rette medarbejdere.
– Have de bedste ansatte og nyeste udstyr.
– Være på de sociale medier.
Men hvad er egentlig det vigtigste, når det kommer til det mest afgørende som glarmester?
Det er selvfølgelig, at kunderne er glade for det arbejde, som man udfører, og det er de ovennævnte parametre da også med til at sørge for, at man kan få, men hvordan kan man være helt sikker på, at kunderne faktisk er glade.
Nogle mennesker er jo sky og generte, og de tør måske ikke sige deres ærlige mening, mens glarmesteren er derude, men hvad får man ud af det som glarmester, hvis kunden bestiller en anden glarmester til at rette op på ens arbejde?
Omvendt kan det føles intimiderende at bede kunderne om feedback, og man kan have for travlt med at skrive det ned, men der er en anden måde, som man kan gøre det på:
– Bed kunderne om at efterlade feedback på din hjemmeside, som kommentar, på de sociale medier og videre.
Godt nok er mennesker online kendte for at skrive lidt uden filter, men omvendt gør sikkerheden i ens egne, vante omgivelser, at man tør tale direkte ud af posen.
Og man skal opfordre det hver gang, om man har haft en god eller mindre god oplevelse som kunde, eventuelt med en bedømmelse på en skala, så man ved, hvordan man kan optimere sig som glarmester.
Selvfølgelig skal man helst have de bedste udmærkelser, men hellere have ærlige udtalelser fra reelle kunder, hvor man ikke rammer en topkarakter, end at man får falske anmeldelser og beder kunderne om at tale en op.