entreprenør

Gør kunderne til en del af dit som entreprenør!

Gør kunderne til en del af dit som entreprenør!

editorial

Hvad kendetegner netop en entreprenør?

Det er både, at man arbejder som entreprenør per definition og er entreprenør som opfattelse, hvor der menes, at man tænker ud af boksen og forsøger at være banebrydende og måske opfinde nogle helt nye ting.

Dog kan man godt arbejde som entreprenør, uden man måske er forgangsperson på dette område, men hvor man bare forsøger at udføre ens arbejde i den afsatte periode, hvor man er ansat og til at gøre det, som ens jobbeskrivelse udfærdiger.

Sådan kan man være så forskellige, men det ændrer ikke på, at mange mennesker forbinder en entreprenør med at være ikke bare med på beatet, men måske også ligefrem definere det – og sådan tænker mange entreprenører da også om sig selv.

Dog kan man så også have en tendens til at lukke sig inde i sin egen lille verden, som for eksempel forskere også gør det nogle gange på universiteterne, hvor de forsøger at beskrive verden uden at være en del af den, og når de laver empirisk arbejde, så bliver det ikke repræsentativt.

Men hvis vi tager fat i en entreprenør, så kan vedkommende virkelig gøre en forskel og tænke ud af boksen ved at inddrage det almindelige folk, hvis man for eksempel arbejder som entreprenør et bestemt sted.

Hvis man har muligheden for at skabe mange forskellige ting, så kan man jo høre borgerne ad, hvad de mangler, så de føler, at de har medbestemmelse i ens foretagende, og det vil gøre det mere investerende i ens virke.

Man kan endda gå så langt, at de skal være med til at vælge navn og logo til ens virksomhed, hvis man er ved at oprette sådan et, eller man kan lukke dem ind i processen ved at vise dem på sociale medier, hvordan arbejdet skrider frem.

Så bliver folket en del af dig.

Bliv klogere på det at være entreprenør her: https://www.rogen.dk/entreprenoer-og-kloak.aspx